Mówi się, że „szewc bez butów chodzi” i w większości przypadków jest to prawda, bo Klient jest najważniejszy i projekty dla Niego realizowane zawsze mają najwyższy priorytet. Jednak trzeba czasem wziąć głęboki oddech i zadbać o własny wizerunek, aby nowy Klient mógł ocenic możliwości agencji marketingowej.
Nowy rok, nowi MY. W ubiegłym roku nastąpiły w naszej spółdzielni zmiany, a nawet gruntowne zmiany. Zmienił się jej skład osobowy, wizja i kierunek działania, a co za tym idzie zmiany objęły również naszą linię wizualizacyjną. Nie przewróciliśmy wszystkiego do góry nogami, ale odświeżyliśmy trochę grafikę i wprowadziliśmy nową wizualizację dotyczącą naszej identyfikacji.
Wraz z nową odsłoną powstała nowa strona www. Zmiany w zaleceniach dotyczących stron www jakie wprowadza Google powodują, że praca przy stronie www jest procesem stałym. Cieszy fakt, że główne wytyczne są zmieniane w niewielkim stopniu w dłuższym okresie czasu, jednak obecnie strona musi być gotowa na mobile first. Działanie strony w trybie responsywnym jest absolutną koniecznością jeśli mamy być widoczni w wynikach wyszukiwania na wysokich pozycjach. Dlatego przygotowując nową odsłonę naszej strony staraliśmy się położyć nacisk na jej funkcjonalność no i oczywiście atrakcyjny wygląd, bo strony skanują roboty, ale oglądają ludzie.
Zawartość strony czyli atrakcyjny kontent to kolejna, bardzo ważna część działań w zakresie widoczności w sieci. To właśnie ciekawy kontent sprowadza czytelników na strony, to obietnica otrzymania wartościowej treści lub zaofereowanie czegoś ekstra pozwala na przyciągnięcie obserwatorów i stworzenie aktywnej społeczności. Tu jeszcze czeka nas sporo pracy, bo w zasadzie zaczynamy od nowa jako agencja marketingowa. W nowej odsłonie chcemy przekazać naszą wiedzę i doświadczenie, które może okazać się pomocne dla podmiotów takich jak nasz jak i dla osób rozwijających własne biznesy.
Witajcie w ESTRO.